From work

Sitter och pluggar för fullt just nu eller ja, inte just precis just nu. Är klar med ena svenska uppsatsen som skulle in så nu sitter jag och försöker komma på vem/vad jag kan skriva ett hyllningstal till. Det går sådär om jag ska vara ärlig. Har verkligen ingen aning alls vad jag ska välja. HJÄLP?! Har ni några förslag?

Om en timme och 45 min ska jag i alla fall bege mig härifrån för att gå ner på stan och kolla efter en kavaj och ett par skor. LÄNGTAR, typ.

Känner mig på något sätt rätt lättad. Eftersom jag är klar med ena uppsatsen så har jag bara den andra att göra klar tills på måndag. Innan dess är det ett religionsförhör men som tur är så behöver jag inte lägga ner så mycket tid på det. Dock är det ett historia prov på tisdag som jag lär plugga en del till... det är väl egentligen det som är mitt lilla orosmoment men inte ens det kan få bort känslan av lättnad. Lättnade för att det faktiskt inte är så mycket kvar just nu, lättnad för att det håller på att bli sommar.

Nej ska försöker börja fundera på ett ämne nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0