Gott och blandat

Lugn och mysig dag idag :)
Mötte Emma i vby vid ett, vi gick runt där ett tag och sedan tog vi bilen hem till henne där vi gick ut med hennes hund Hampus, tittade på lite saker och sedan åkte iväg igen. Stannade och köpte grillad kyckling och fika på björnboda och så passade vi även på att hyra filmen Paranormal activity. Så den ska vi se ikväll med några andra. Väl här gjorde vi pastasallad till lunch och sedan har vi bara suttit och pratat hela eftermiddagen.
Nu har jag precis börjat sticka på halsduken som jag lovade att jag skulle hjälpa henne med (detta var i vintras haha, inte blivit av fören nu). Så när hon kommer tillbaka ska jag visa hur man gör:)

Talk to you all later.
Puss

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

har du en bra kväll snygging? (:

2010-04-07 @ 19:56:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0