Komaperson

Tänk att ett ord utan positiv innebörd kan få en att må så bra.

Var så fruktansvärt trött igår så jag somnade redan strax efter tolv. Detta innebär att jag sovit i ungefär 10 timmar, perfekt! Klockan fyra idag ska vi befinna oss hos kusinerna och efter det ska jag möta lite folk för utgång. Men allra först på schemat står "vakna ordentligt, titta lite på vänner och bara ta det lugnt". För det är precis vad jag känner för att göra haha. Det tar alltid ett ganska bra tag för mig att vakna till ordentligt, jag är lixom vaken men är samtidigt helt off. Eller ja... detta händer aldrig när jag är med Robin för då blir jag klarvaken direkt och det är han som vill ligga kvar och sova :P

Hörs snart,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0