Kvällens accomplishment

Min pojkvän sitter hemma och håller på att få ett nervöst sammabrott just nu, snart börjar förlängningen så just nu får jag sms som beskriver vilken ångest han har. Awh haha!

Själv har jag spenderat kvällen med att sy mest. Såg den här klänningen och fick lite inspiration om hur jag skulle sy min. Den blir inte likadan som den på bilden men som sagt det är den jag har utgått ifrån.

Det här är det jag har lyckats få ihop hittills. Ser varken snyggt eller speciellt kul ut hittills, men det kan nog bli bra när jag är klar. Det ska va foder på insidan, den ska fållas, en dragkedja i ryggen osv. Det är en del detaljer kvar helt enkelt. När den är helt klar lovar jag att visa, förutsatt att den ser hyfsat ut då.

Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Du känner inte för att sy en studentklänning till mig kanske? ;D XD haha



skitfint älskling! du är så duktig!

2010-04-22 @ 08:06:14
Postat av: Erika

HAha, de e ju shopping på söndag ;);)



TACK :D

2010-04-22 @ 08:15:13
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej kära svägerska. ;)

Trillade in här på ett bananskal och måste bara säga att du är så himla duktig! Herrejesus, jag önskar att jag också kunde sy sådär. Jag blir sugen på att inhandla en symaskin nu, haha.

Kram!

2010-04-22 @ 12:21:53
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! ;D

haha tack så jätte mycket Malin :D

Tycker jag lätt du ska göra;)

kram

2010-04-22 @ 15:46:14
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0