Latte 2 Go


Så heter nagellacket och jag älskar färgen. Den är helt underbar på något sätt, lite rolig men ändå väldigt neutral. Ska nog köpa på mig i alla fall ett exemplar till av färgen innan den försvinner så jag har, det är från H&M om ni undrar. Blev även med skinnjacka idag. Var så trött på min gammla bruna... Den nya är svart i modellen "biker jacket" och är köpt på MQ. Det bästa av allt är att den har "ludd" högst upp på kragen, men det kan man ta bort om man vill (är lixom inte så passande på sommaren kanske). Hittar ingen bild på internet så ni får vänta tills imorgon eller något.

Ni vill kanske höra lite om min dag också? Nu när ni lixom ändå redan är här inne och läser. Åkte ju som sagt och mötte några av flickorna för lunch. Började med att jag och Jessica "uträttade några ärende" (läs köpte nagellack och papper till inbjudningar) innan vi mötte Emma och Jasmine. Blev en HELT UNDEBART mysig lunch (sushi och latte) på Coffe corners uteservering och sedan tog vi oss runt i affärer ett tag innan jag och Jessica begav oss in till stan. Där vi sedan sa hej då, då hon skulle jobba och jag byta lite kläder. Det var nog allt och jag gissar att ni är rätt trötta på att läsa nu. Så vi säger God natt, Puss!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Godmorgon! Har du sovit gott i natt? :D

Det har jag :)

2010-04-07 @ 10:51:06
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0