Meine tag

God dag!
Har haft en väldigt vanlig men bra dag idag. Hade min filosofiredovisning på eftermiddagen så nu är även den avklarad vilket är otroligt skönt. Kom hem strax före 15 och satte mig ute på trappan för att läsa VR och äta mellis. IKEA killarna kom med min garderob, så nu återstår bara att bygga ihop den. Efter det bestämde jag mig för att sätta mig och plugga lite på religionen och så gjorde jag. Precis när jag var klar sms.ar min käresta och frågar vad jag gör, 5 min senare står han utanför dörren haha. Ingen dålig överraskning det inte! Älskar sånna små överraskning hihi :)

Där har ni alltså min dag hittills. Senare tänkte jag sätta igång med middagen, men nu ska jag bara ta det lugnt en stund. Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0