Minnen

Gissar på att det bara är jag som sitter och tittar på Pippi Långstrump på rymmen? Bra är det i alla fall! :D Men för att kompensera den barnsliga sida jag visar nu så sätter jag lotion och sminkar mig samtidigt haha. Om någon timme bär det av hem till farmor dit även kusinerna kommer för att fira påsk.

-Vad heter ni då? Jag heter Konrad för min del.
-Inte vi för vår del... jag heter Pippi och det här är Tommy och Annika

HAHAH.

Nu ska de börja klättra med Konrads kalasklister så nu måste jag koncentrera mig på det så jag kan skratta maximalt åt det haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jorå :D vad gör dudå? :) kram

2010-04-02 @ 13:12:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0