Mjukisar, heeeeeelt underbart

Nu har jag lite mer energi.

Nyss när jag satt på bussen på väg hem så kommer jag ihåg att jag glömt gå och hämta en sak jag tänkt hämta. Utan att tänka mig för så svär jag högt och tanten bredvid vänder sig om och kolla på mig. Jag får fram ett litet leende och fortsätter sedan titta ut genom fönstret. Där har ni en anledning till att man ska tänka sig för innan man säger något högt.



Nu ligger jag här uppkrupen i min andra säng/soffa och halvlyssnar på tv.n. Det här vädret gör mig otroligt seg! Funderade ett tag på om jag skulle sy lite men helt ärligt så vet jag inte om jag orkar. Imorse pratade jag även om att åka till IKEA men det är samma sak där... orkar jag? Och om vi väl åker då vill jag ju börja skruva ihop sakerna på en gång... ja, det är ett helt projekt den där IKEA turen så det får nog vänta tills imorgon kanske. Nej nu ska jag sy!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0