Re-fresh mint

Min rygg värker, stackars mig! Hungrig är jag också så jag hoppas verkligen att vi ska äta snart, men för att snabba på processen ytterligare tänkte jag ställa mig och göra sallad nu. Maché sallad, soltorkade tomater, fetaost och eventuellt något mer.. Mmmm! Sen blir det ungsgjorda tomater också, yummi! Hihi, ska bädda rent i sängen också och måla naglarna igen (blev så förstört idag för jag hade glömt överlack, suck).

Idag blir det denna färg:

Vårig färg, ljus men ändå något annat än vanligt rosa. Lite smått trött på rosa lack faktiskt. Mitt "Orange Fizz" är också helt underbart men det får vänta tills nästa gång jag ska måla, hihi.

Nej just middagen var det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0