riktigt-jävla-skit-väder

Är riktigt seg idag. Vaknade några gånger på morgonen av att jag fick sms men somnade om varje gång. När jag tillslut vaknde till liv vid tolv tiden så visste jag inte om jag hade drömt att jag fick de där smsen eller om det var på riktigt. Vet inte riktigt varför jag kände mig så sänkt, kanske sitter förkylningen som aldrig helt bröt ut fortfarande kvar i kroppen? Börjar nämligen få ont i halsen på riktigt också :( Har i alla fall inte orat resa mig ur sängen ännu, frukostskålen står kvar bredvid mig och jag har precis anmält mig till lite olika kurser. Nu ska jag bädda sängen, hoppa i mjukisar, måla tånaglarna och göra en latte. Blir en lugn dag för ikväll bllir det bowling!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0