Solen, solen solen.

Har börjat på mitt hyllningstal... det är ju i alla fall något! Jag tittade ut förut och vad såg jag, jo solsken. Det första jag tänkte på var.. åh jag vill gå ut, vill inte sitta här inne, vill ut i solen. Vad passar då bättre än att skriva ett hyllningstal till just solen. Jag älskar solen, speciellt såhär på våren när man inte har kunnat njuta av den på flera månader. Så där har ni det... i mitt hyllningstal så hyllar jag solen. (Ska jag vara ärlig så känns det lite larvigt att sitta och skriva ett tal till solen men men).

Hur som helst så ska jag om en halvtimme få bege mig ut i just solen. Wounderful.

Känner mig lite misspassad, kontorsfolk runt omkring mig och så sitter jag här. En gymnasieelev. Men jag trivs på något sätt, hela grejen med kostym på jobbet etc. kanske är det min grej?

Gu jag kommer bara längre och längre bort från ämnet.
Hörs förmodligen när jag kommer hem igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag höll mitt hyllningstal idag! :D

2010-04-27 @ 21:56:03
Postat av: Erika

Vad pratade du om ?:O

2010-04-28 @ 08:22:34
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: Emma

jag hyllade gustav! jag låtsades att han hade tagit sin master utbildning.. alltså läst färdigt hela som är i 5 år. han tar den nästa år så då låtsades jag om att det var idag han tog den! :) gick väldigt bra faktiskt och läraren lät nöjd! får reda på mer imorgon :D

2010-04-28 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0