Tålamod är nyckelordet

Guten abend my dear!

Det mesta av snön smälte ganska snabbt igen och tur var väl det. En depression pga av snö är väl det minsta man vill ha nu. Jag är glad, och jag vill fortsätta vara det för att våren är på väg. Tygskor på heltid, jeansjacka, solglasögon och uteserveringar det är så jag vill ha det. Det kommer det kommer!

Eftersom jag blev hemma i Stockholm så var vi ju tvunga att sysselsätta oss med något och det gjorde vi. En snabb tripp till tygaffären och sedan var jag fast. Det är alltså vid symaskinen som jag har spenderat hela min eftermiddag/kväll. Jag är i hopp om att det här faktiskt kan bli riktigt bra, med lite tålamod och koncentration. Vad det ska bli... det säger jag inte än. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu väntar sängen, för imorgon blir det en lugn lunch med Emma och Jessica i vby.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0