jaaa jag hade tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år?
24 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ehm folk från klassen

3. Hur lång är du?
172

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
paranormal activity tror jag haha

5. Vem ringde du senast?
Robin

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
nej, åker snart :o

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror HEEEEELT på, men jag smsar mycket mer än jag ringer

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
förlovade

10. När såg du senast din mamma?
igår kväll

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa.. därför min morfar kallade mig blåklint haha :)

12. När vaknade du i dag?
07.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
ingen aning beror lite på

14. Vilken är din favoritplats?
ibland stan, ibland landet, ibland hemma, ibland utomlands... svårt att bara säga en. MEN jag älskar London

15. Vilken plats föredrar du minst?
har ingen jag verkligen ogillar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
nästan 30 då.. förhoppningsvis har jag ett bra jobb och är påväg att (om jag inte redan har) skaffa familj.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Monster,.. herre gu emma  och jag såg ju monsterögon under min säng en natt :P

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
skratta gör jag ganska mycket.. men verkligen skratta ordentligt det jag minns (var inte senaste men) var när Robin berättade om sitt tix han hade förut. HAAHAHA

19. Hur stor är din säng?
140 bred 2 meter lång

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med :D

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 så att hela huvudänden av sängen fylls till bredden.. 2 för lite, 4 för mycket så 3 är perfekt

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara bott i Stockholm.. bodde inne i stan en kort period när jag var bebis tydligen

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
<3 strumpor hahah :P

26. Är du social?
beror helt på humör och umgänge. Kan vara riktigt blyg men kan också prata väldigt mycket.

27. Vilken är din favoritglass?
mjukglass, MUMS

28. Vilken är din favoritefterrätt?
cheesecake!!

29. Tycker du om kinamat?
Jo viss, den vi åt på mauritius var riktigt god

30. Tycker du om kaffe?
vanligt.. är okej. Latte <3

31. Vad dricker du till frukost?
vatten, mjölk, te eller latte just nu

32. Sover du på någon särskild sida?
alltid ytterst. klarar inte av känslan av att känna sig instängd som man får annars

33. Kan du spela poker?
Har aldrig varit bra på det men kunde det i alla fall förut.

34. Tycker du om att mysa/kela?
med rätt person så absolut!

35. Är du en beroendemänniska?
Nja... eller jag fastnar för en sak i ett tag sedan tröttnar jag och byter till något annat. Räknas det som beroendeperson?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja det gör jag

37. Vill du ha barn?
Absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, liiiite tyska :P

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Aldrig tack och lov

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på om det är mycket alger eller inte i havet :P

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, skor och mat

42. Äger du dyrbara smycken?
har ju min ring jag alltid har, sen ett halsband med tillhörande örhängen och ett halsband och en ring.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Vänner alltid men sedan tittar jag på mycket olika. Tvberoende? absolut!

44. Kan du rulla med tungan?
Ja:)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Måste nog säga Jonsson hahaha..

46. Sover du med gosedjur?
Nej haha

47. Vad har du för ringsignal?
den där vanliga som typ alla har haha. Inte bytt sen jag fick min sony ericsson

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, flera kartonger i källaren haha

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ehm de enda jag kan se är en lotion haha

50. Flirtar du mycket?
Nej det gör jag inte

51. Kan du byta olja på bilen?
NEJ... Neej... neej det kan jag verkligen inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
har inte ens körkort hah

53. Vilken var den senaste boken du läste?
läser stolthet och fördom nu, innan det var det nog twenties girl

54. Läser du dagstidningen?
ibland bläddrar jag igenom dn

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
veckorevyn

56. Dansar du i bilen?
Inte vad jag märker själv men jag sjunger haha

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
104,3 är på i köket nu

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"det var viktigt med högtider"

59. När var du i kyrkan senast?
förra veckan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
magnus var skitrolig men annars vet jag inte riktigt asså

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 nätter? eller minns inte helt säkert men något sånt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Robin

63. Vad lyssnar du på just nu?
Jason Derulo

64. Har du varit med i tidningen?
nej aldrig faktiskt. Men vill ni skriva en snäll artikel om mig så visst säg till

65. Vad är det konstigaste du ätit?
smakade snigel en gång så måste väl vara det

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Orange/vit

68. Hur imponerar man på dig?
man är sig själv, förhoppningsvis är man lika udda som jag kan vara ibland. Det imponerar på mig! att man faktiskt vågar.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
när jag är arg/ledsen så håller jag det för mig själv men tar ut det över någon i min närhet.

70. Har du någon piercing?
nej endast hål i öronen

71. Din största vinst?
100 kr... på en trisslott jag fick i julklapp

72. Civilstånd?
Har pojkvän

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
FB, alla miljoner bloggar jag läser, VR och hotmail

74. Är du fåfäng?
Av och till.. men joo

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Alla gör väl saker man ångrar... men det är ju av misstagen man lär sig

76. Hur gammal är din pappa?
han fyllde faktiskt år igår :O

77. Vilket är ditt drömjobb?
har inget riktigt drömjobb men finns mkt jag vill göra: författare, öppna ett fik, designa kläder/skor och grejer, osv osv.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Jag vill resa iväg med mina vänner!!! Flera olika resor med olika personer

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Undulater och fiskar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
OJ va svårt.

- Jag är OTROLIGT lat.. då menar jag verkligen lat.
- Men om det gäller att t.ex. följa med någon att shoppa eller möta någon nån stanns i stan eller liknande så orkar jag alltid göra det.

- är det någonting jag verkligen vill göra så tar jag mig alltid tid att göra det.

81. Svär du ofta?
Scheise är det jag använder nu och det kommer lite titt som tätt

82. Sverige när det är som bäst?
På sommaren och vår.. finns inget härligare än de dagarna som är perfekt temperatur för att vara ute. Då är sverige verkligen som bäst

83. Kan du åka slalom?
Ja:) fast nu var det några år sen

84. Vad har du ätit i dag?
Youghut och en macka tll frukost, spaghetti och köttfärss till lunch, två små bullar till fika och sen inget mer

85. Vad har du för utbildning?
Går ut gymnasiet nu snart

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina handleder hahaha

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
finns en del att välja mellan haha

88. Vilken är din bästa egenskap?
oj va svårt, det får nog mina kompisar svara på

89. Vilken är din sämsta egenskap?
inget tålamod alls, jag vill ha allt på mitt sätt

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
oj svårt att säga... helt ärligt har jag inga som är direkt sådär WOW

91. Saknar du något?
förtillfället nej jag tror inte det

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja! tycker alltid man sa göra någonting.

93. Vad gör dig ledsen?
Det finns mycket men... jag klarar inte av att se folk jag bryr mig om ledsna/sårade. Börjar alltid gråta direkt själv... haha

94. Vad gör dig glad?
Mycket.. att jag mår bra, att alla runt om mig är glada, att det är fint väder, att jag presterar bra på något, att resa.. osv osv.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej aldrig

96. Vad ska du göra i helgen?
Det återstår att se haha

97. Vad är det knasigaste du gjort?

knasigt som knäppt/dumt eller bara allmänt konstigt?

98. Vad har du för laster?
Latte just nu och mat i allmänhet

99. Vem är din förebild?
Mikael persbrant.. avgudar honom :O sen jennifer aniston är sjukt cool

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Öppna dörren för Robin för han borde komma nu haha.

Snodde listan av Paulin haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0