Smile

En lugn kväll med mjukisbyxor och stor hoodtröja är det som väntar mig. Passar mig perfekt idag! Ska tända massor av ljus och sticka också, kommer bli fruktansvärt mysigt. Emma beskrev mig igår som udda (tror det var det ordet) vilket gjorde mig jävligt glad haha. Jag gillar att inte alltid vara som alla andra, varför inte titta på skräckfilm och sticka samtidigt? "Det bästa av två världar" lixom, ah okej kanske inte BÄSTA men ni förstår min poäng. Ville få med något bra uttryck i texten.

Hörs sen
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha! du är udda men på ett väldigt positivt sätt irri! :D

2010-04-08 @ 20:22:16
Postat av: Erika

Faan va bra :D haha!!

2010-04-08 @ 21:39:17
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0