inte alltid så självklart

Nu är det bestämt att jag ska jobba hela augusti, wohooo!, så som ni förstår så har jag varit på jobbet idag med. Precis som alla andra vardagar. När jag kom hem från middagen med Emma idag (som förövrigt var riktigt god haha) så var det dags att börja tänka på "vad ska jag ha för lunch imorgon?". Att göra det så lätt som möjligt för sig vore ju det absolut smartaste valet då klockan var 9 men icke. Jag ska istället göra det jobbigt för mig och bestämmer mig för att göra paj. Så nu står den där i ugnen, min tacopaj. HOPPAS HOPPAS HOPPAS bara att den smakar okej också!

Ville bara säga det, nu ska jag röra mig mot sängen.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Mumsigt var det ;D Vi glömde göra dem gröna.. hahaha

2010-08-10 @ 10:45:36
Postat av: Erika

Damn haha vi får ta det nästa gång istället ;)

2010-08-10 @ 12:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0