Man känner det i luften

Det känns att det börjar bli höst nu, trots att det fortfarande är ganska varmt ute. Det är någonting i luften som gör att det känns, vad.. ja de kan jag inte riktigt svara på.

Av två anledningar längtar jag faktiskt:

1. Jag har svårt för det här mellanvädret, på morgonen är det rätt kallt men på eftermiddagen sedan så blir det varmt och fuktigt.

2. Det är så fruuuuuuktansvärt mysigt att gå inlindad i stora halsdukar.

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo jag ska ta tag i halsduken jag lovade Emma att sticka.. Har knappt börjat än och nu när det börjar "gå mot dessa tider" så kan det ju vara mysigt att ha den klar när det väl behövs. Konstig mening det där men jaja.. Hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0