Nu känns det bättre

Det var ett bra val att stanna hemma idag för att få lite koll på hur allt fungerade med kurserna som börjar nu. Känner mig betydligt lugnare nu än jag gjorde igårkväll när jag insåg att jag verkligen inte hade någon koll alls. Har även hunnit läsa i "Näring och hälsa", skriva ner några få grundläggande anteckningar, skriva in i kalenderna när alla olika uppgifter ska vara inne, boka in fler körlektioner och nu håller vi på att uppdatera min dator så att jag ska kunna ladda ner windowsprogrammen till min mac. Det blir nog bra det här.



Har lånat mammas dator nu när min uppdateras för att leta lite efter någon ny bra hårfärg. På torsdag ska jag nämligen till frisören och eftersom att det är höst nu så känns det som att det är dags att återgå till brunt hår. Dock tänkte jag ha det i en lite ljusare nyans eftersom att jag alltid annars har det jätte mörkt eller ganska ljust. Hittade de här två gamla bilderna på datorn och haha ja de är verkligen som natt och dag, jätte mörkt och jätte ljust.

Nu ska jag prata lite med mor min,
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0