091210

Dagen har gått riktigt snabbt idag, vet inte riktigt vart den tagit vägen och vad jag egentligen fått gjort men antar att något vettigt har jag väl klarat av. Ikväll har jag namnsdag (grattis, åh tack så mycket!) så tänkte bara ta det lugnt och kolla på några nya avsnitt på The Big Bang theory boxen (den släpptes igår, ÄNTLIGEN).

Juste! Har köpt mina första julklappar idag. Pjuh en person avklarad haha. Nu är det bara resten kvar, men om jag har lite tur så får jag med mig Robin på julklappsshopping på lördag. Crossing fingers.

Helt seriöst känner jag inte att jag har något vettugt över huvudtaget att skriva. Suck, men det kommer väl? Vi får hoppas i alla fall.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen, har du också namnsdag idag? Grattis grattis! :D

2010-12-09 @ 20:21:02
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0