Periodare

Har ni tänkt på hur lätt man fastnar i något? En period då man bara gör samma sak om och om igen.
Jag är en riktig periodare. En vecka lyssnar jag bara på den där låten som jag fastnat för så mycket om och om igen, nästa vecka så är det bara böcker som gäller. De senaste dagarna (ja jag har ju varit sjuk) har jag haft ett enormt sug för att titta på svenska filmer och serier. "Den fördömda", "Drottningoffret", alla "Sällskapsresan" filmerna etc. Vet inte riktigt varför men det är så det har blivit, undra hur länge det håller i sig?
Jag hoppas innerligt att jag kommer in i en läsperiod snart för jag har MASSOR med böcker jag vill läsa.
- Pelle Lindbergh, bakom den vita masken
- Marshmallows till frukost
- Frank Andersson, Sanningen om lögnerna
- Elsas värld
- Carrie diaries
- Pluras självbiografi (vad den nu heter)
- Vickis Vintagebutik
etc.
men nu ska jag fortsätta kolla lite svenska serier.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0