Slutet på detta år och början på nästa

Gott Nytt År mina vänner!
Idag är det nyårsafton vilket jag antar att ingen har undgått att missa haha. Har hunnit med en hel del saker hittills, vi började med att åka och köpa lite nödvändigheter på Kicks, då vi mötte några grannar på väg därifrån. Efter det stannade vi vid en sportaffär och jag köpte  ett nytt sätt myskläder, där mötte jag en av mina gamla klasskompisar som stod i kassan efter de åkte vi hem och då åkte vi förbi en annan klasskompis haha. Alla är ute och rör sig idag.
Nu har jag hur som helst läst lite i min bok och börjat måla naglarna :P Ja ni ser det är hur mycket som helst som händer haha.
Nej, men nu ska jag va lite social med matlagningsfolket som är här.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0