Allt kretsar runt att lära sig saker



Jag sitter hemma, med "toffelbeklädda fötter" på stolen bredvid, ett ljus tänt, en kopp te och ont i halsen. Alltid när jag börjar känna mig förkyld så blir jag det strax efter, det suger lite halvt men jag kan ju åtminstonde vara glad att jag blir lite förvarnad.

Sjukanmälde mig från skolan idag, ska istället ta en dusch, sedan sätta mig och plugga lite Islam, skriva klart arbetet helt och göra lite på projektarbetet. Juste måste sms.a de i min grupp också.

Helt blek är jag också, har fått lära mig däremot att solbränna i ansiket INTE KAN sitta mer än fyra veckor för då har alla hudcellerna bytts ut. Då borde det va något liknande på kroppen, lite längre kanske. Vilket betyder att det är helt orimligt att jag skulle kunna vara brun fortfarande. På något sätt känns det lite tröstande.

Nu ska jag plocka fram lite saker och hoppa in i duschen, får använda den där nere för där har de städat klart. Ni lär nog få ganska många uppdateringar idag om ni har tur. Känns som så just nu i alla fall.
Puss på handen (så ni inte blir sjuka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0