And i'm of

Om sisådär 30 min måste vi sitta i en taxi på väg ut mot arlanda. Pappa stannar hemma men mamma och jag åker till London (sön-ons). Det kommer bli shopping, middagar på resturang, musikal, och massor med fika på starbucks och liknande. Hotellet ligger i nothing hill och ska tydligen vara jätte mysigt så det ska bli kul att se.

Lovade att visa bilder på koftan jag stickade, så här kommer den och sedan måste jag verkligen gå.

Så där har ni den:) Nu ciao amici. Uppdaterar nog från london också!
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Den blev ju hur grymt fin om helst!! Du skulle ju visa den efter sconesen men det glömde vi bort XD Duktig är du i alla fall!! <3

2010-03-01 @ 11:56:31
Postat av: Louise

Fan va grym du är! Den är skitsnygg! Hur lång tid tog det att sticka den?

2010-03-01 @ 20:06:03
URL: http://zazoula.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack sötnos!! :D du får kolla live någon annan gång ;)



Louise: tack så mycket!! Det tog tid, hmm började innan jul om jag inte minns fel, sedan stickade jag klart alla delarna på några veckor men den blev liggandes ett tag så nu har jag äntligen tagit mig tid och satt ihop den:P

2010-03-02 @ 00:06:21
Postat av: Anonym

Holy canoli! Du är ju grym på att sticka, kan inte se en enda maska som ser ojämn ut! Avundsjuk blir man!! //Emmas kusin Hanna

2010-03-02 @ 12:41:35
Postat av: Erika

Haha, tack så mycket Hanna :D:D

2010-03-03 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0