Drömmar alltså


Det var fruktansvärt tungt att gå upp imorse, kanske beror det på att jag inte kunde somna igår så jag låg och läste till halv två ungefär. Innan jag vaknade hade jag däremot en helt sjuk dröm. Massor av 89-tjejer stod utanför vårt hus under taket för att skydda sig från regnet. Så en av de kommer fram till mig och säger: visst är det här din tomt Erika?
Jag: Ja det är det
Hon: Bra, tur att vi inte stod på någon annans tomt haha.

Efter det kommer Emma och lite folk från min klass hit, vi ska nämligen åka iväg på någon militärgrej. Så jag hoppar in i duschen och när jag duschat klart och går ur duschen ser jag att Emma sitter och gömmer sig bakom toan, hon har klättrat in genom fönstret i badrummet och gömt sig där sen. Hon skrattar lite och säger att jag måste skynda mig nu... och att vi inte kan få tag i Sandmark. Alla blir jätte stressade över detta och paniken börjar komma för att vi inte kan få tag i honom.

Rätt som det är, så är vi på militärlägret och jag är officer, men självklart ringer mitt alarm då så jag vaknar... haha jag ville se veta vad som skulle hända sen.

NU måste jag fortsätta fixa håret och äta frukost. PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobias

Alla tycker olika :) ha en bra tisdag!

2010-02-09 @ 12:41:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: emmaaa

hahaha sjuk dröm XD låter lite som mina drömmar brukar vara. ^^

2010-02-09 @ 20:12:57
Postat av: Erika

Udda hahaha precis:P

2010-02-10 @ 08:55:08
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0