DUKTIGT ERIKA

Mitt huvud är helt slut men jag är ändå på väldigt bra humör! Känner att idag har jag jobbat på bra, satt kvar i skolan och ändrade lite i historiaarbetet och skrev lite på projektarbetet sedan åkte jag hem och läste igenom det jag ska prata om på redovisningen imorgon och efter det så läste jag artiklar till mitt filosofiarbete och skrev lite på det också.

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen, sätta på mig mjukisar och sedan fortsätta läsa i min bok! Jippie, sen kommer Robin hit senare:D

Ciao Bella oderBello

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Världens vackraste pluggis! <3

2010-02-11 @ 16:54:49
Postat av: Erika

ÅÅÅH TACK ÄLSKLING!

2010-02-11 @ 16:56:33
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0