E to R

E: Du ska följa med och se Alice i underlandet sen :D

R
: Va nej?

E
: JOOOO, du lovade.

R
: Det har jag aldrig gjort...

E
: Joho

R
: När då???

E
: När jag var du, du vet!

Känner på mig att ungefär sådär kommer diskussionen angående Alice in wounderland se ut haha. Det var nämligen så att han var dum, sa saker som att basket inte var en sport osv osv. Det hela slutade med att jag sa vad han skulle säga för att jag skulle byta över till hockeyn på tv, men han sa inte exakt det jag ville. Så jag tog helt enkelt hans roll och sa det åt honom. Det är så man gör när man vill gå som man vill så nästa bio blir ALICE :D

God Natt! Känner mig förkyld så måste verkligen sova nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0