Försök se det positiva

HEMMA!

Det har varit en lång och meningslös dag. Här ska ni få höra, tror jag tar det i punkt form kanske blir LITE roligare iaf.

1. Stressar ihjäl mig för att hinna till bussen. (Halvspringer dit).
2. Väntar i över 30 min och missar pendeln (får tillslut skjuts till spånga).
3. Där efter går resan till UF-mässan smärtfritt.
4. Går runt och tittar på företagen, får lite halvspydiga kommentarer av folk som blir arga för att man inte stannar och tittar/lyssnar.
5. Åker till ruccola med några i klassen och äter.
6. Sandmark ska hämta böcker i skolan så vi sätter och där och väntar.
7. Åker med klassen + några andra klasser och tittar på Snabba Cash, som förövrigt inte var speciellt bra alls. Riktigt synd! Plus att det var ingen riktig biograf utan vi var i Spånga folkan och det var såååååå trångt mellan stolarna så man fick knappt plats med benen haha.

Om jag bara hade gått hem istället för att få skjuts till spånga så hade jag kunnat plugga på Islam istället och på det sättet kommit igång med det också. Jaja, jag är hemma, jag lever och det har varit rätt skönt att slippa lektioner.

Uppgiften var att hitta tre bra montrar, så dessa fick det bli haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0