Fredagsmys!

Perfekt fredag skulle jag kalla det här. En lektion, då vi endast lyssnade på två redovisningar, vilka båda var väldigt intressanta. Sedan blev det en över två timmars lunch i skolan innan vi tillslut begav oss till vby ett gäng för att fika. Halv två kom vi till vby strax efter fyra reste vi oss från vårt bord och tog oss mot bussarna och hem.

Nu har jag suttit här ett tag och satt ihop ett collage med bilder på kläder jag skulle kunna tänka mig att ha på mig imorgon. Försökte vara så verklighetstrogen som möjligt och välja saker jag faktiskt nästan har hemma haha.

Blir eventuellt utgång imorgon så :)
Nu ska jag nog måla naglarna kanske, Robin klagade så på färgen jag hade nu så... :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0