Glitter och glamour


Blev klar med arbetet, tömde och ställde in i diskmaskinen, vek/slängde mina kläder i tvätten, rensade bland mina tidningar, ställde iordning sakerna i min lilla hylla vid sängen och sydde lite på min tunika. Allt det där har jag hunnit med fram tills nu. Alltså har jag kvällen till att göra vad jag vill, hm undra vad det ska bli. Fick ju den här provdockan i julklapp av min faster, skit bra när man ska sy men just nu använder jag den som klädhängare åt min H&M tröja haha.

Ska nog faktiskt lägga mig och läsa lite i min bok "Twenties girl" nu började läsa den när vi var på Mauritius men den har lixom  blivit liggande tills nu. Började läsa den igen igår kväll när jag inte kunde somna så nu är jag "kind of stuck" haha. Måste ju se vad som händer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0