Guesthouse west


Framme!

Efter en fika/lunch på paddington station så är vi nu framme på hotellet. Rummet är JÄTTE litet men otroligt gulligt. Bilderna ovan är som ni förstår på rummet. Internet fungerar väldigt bra så ni kommer nog få en hel del uppdateringar så fort jag befinner mig på rummet. Hoppas ni har det bra hemma i snön för här finns det inte snö så långt ögat kan nå. Imorgon blir det till och med +8 grader varmt (nästan sommar jue). Nu ska vi nog röra oss utåt ett tag, vi hörs senare allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

först måste jag bara säga: HELVETE VILKEN SNYGG KOFTA DU STICKADE IRRI!! den ser definitivt ut att vara köpt och inte med ett lågt pris om man säger så! jääättefin verkligen!! :)

skönt att du är framme och att ni har de lite varmt! idag var det 3,4 plusgrader hemma.. kanske finns det hopp? hah eller inte.. ska bli kallt nu igen så jag börjar tvivla på de :(

2010-02-28 @ 18:50:07
Postat av: Erika

Tack så jätte mycket emma :D Jag kämpade hårt haha!



Klart det finns hopp, se till att ni fixar mist 18+ tills jag kommer hem :P fixar ni det?? ;)

2010-02-28 @ 21:19:57
Postat av: Emma

jag kan tänka mig de du! :) grymt att du lyckades, och så bra!

haha :D you got it!! kommer dock resa bort på torsdag så jag hoppas de är varmt när jag kommer hem! önsketänkande ;)

2010-03-01 @ 01:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0