Hallonrosa

Skön skoldag som varje fredag. Två redovisningar och sedan var lektionen slut, blev en två timmars lunch denna fredag med och sedan en tur till vby. Skulle kolla efter nagellack men självklart fanns inget av de jag vill ha idag heller. Så det fick bli ett från mavala istället. Fick även med mig Jonsson och Sandmark som sällskap, dock kändes båda ganska obekväma när jag skulle gå till sminkavdelningarna haha. Men som jonsson sa "Det är ju skönt att shoppa med dig, du är ju skit snabb" haha. Vet inte hur lång tid han hade förväntat sig att det skulle ta att köpa ett nagellack men men. :P

Jag säger att färgen är hallonrosa men pappa håller inte med, Freshy hette den i alla fall och känns sådär lagom rosa för mig just nu.

Nu ska jag dricka upp min latte och sedan kolla vad jag ska laga för middag ikväll, då både mamma och pappa sviker mig för att gå ut och äta och sedan på konsert. Men jag ska nog hitta på något jag med, kanske utgång? :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0