Helt seriöst Erika, när ska du lära dig?


Nu ni ska jag berätta för er hur jag fungerar. Jag är en sån där person som tror att jag ska kunna allt perfekt första gången jag gör det. Tex.
  1. Första gången jag syr egna kläder... SJÄLVKLART kommer det se ut som kläderna i affärer gör. Vad annars lixom, hur svårt kan det vara?
  2. Första gången jag går i höga skor... SJÄLVKLART kommer jag kunna gå lika bra som alla andra (som gått runt i klackar flera år).
  3. Första gången jag kör bil... SJÄLVKLART kommer jag klara av att köra lika bra som mina föräldrar gör.
  4. Första gången jag gör egna tippar... SJÄLVKLART kommer det att se ut som när proffsen gör det.
Eller varför inte

5. Första gågen jag målar mönster på naglarna... SJÄLVKLART kommer det att bli helt prefekt.

Seriöst... Ibland undrar jag vem jag försöker lura. Det roliga är att jag vet att jag alltid tänker såhär "det kommer bli perfekt" så varför blir jag då alltid så irriterad och besviken när det inte går som jag vill? Idag försökte jag först måla zebramönster på min tumnagel, det gick åt HELVETE. Sedan försökte jag göra ett coolt mönster med hjälp av ett snöre... Ja kan ju ge er en ledtråd att det gick precis som försöket innan. Därför lämnar jag den nu precis som den är. Helt svart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0