Hett tips mitt i veckan

Ni vet vissa saker stör man sig ju bara något fruktansvärt på. Vi har en tidning som ligger inne på tvättkorgen i badrummet och varje gång jag kommer in i badrummet så läser jag samma text "Lotta Engberg säger: jag gillar inte att förlora". Varje gång jag läser den texten så blir jag så sjukt irriterad, för vem GILLAR att förlora? Konstigt jävla uttalande hon gjort. I alla fall... jag bestämde mig för att, istället för att fortsätta irritera mig på det så löser jag det. Min lösning var att...

Jag rev ut det! Nu ska jag bara slänga det och sedan är det frid och fröjd.

Ville bara ge er ett tips.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, bra där :D

2010-02-25 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0