I-landsproblem som går att lösa med plåster

Hej sötnosar!

Det var en förhållandevis jobbig dag idag. Marknadsföringen gick ut på att "planera" vårt fik som vi ska starta efter studenten haha och prata kläder med läraren. Lunchen ja hur kan det vara jobbigt lixom men efter det... först TRÅKIGA redovisningar hela historia lektionen och sedan sitta och lyssa på vår lärare som pratade heeeeela religionslektionen. Man var lite trött i huvudet när man slutade. JUSTE råkade ha av en nagel i skolan också så nu har jag precis fått bort resterna som var kvar och så planerar jag att testa en lite ny sak endast på den nageln. Ni får se senare om det blir snyggt haha :P

Ska berätta om min morgondag lite senare men nu ska jag fixa klart nageln! PUSSILUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0