Kanske kan göra det till något vettigt

Hemma! Efter en heeeeeeelt meningslös dag. Kom till skolan 0920 då Historia lektionen var, lyssnade på tre stycken 20 minutersredovisningar och sedan var det lunch. Efter lunchen ska vi egentligen har marknadsföring men vår lärare kom aldrig så tillslut frågade några om han ens var där idag och det var han självklart inte. Så kom hem över en timme tidigare än jag brukar göra, därför ska jag nu först visa er en bild på hur långt jag kom med stickningen igår och sen berätta hur fantastisk min eftermiddag kommer bli.

20 cm lång och ca 25 cm bred. Inte de vackraste garnen men den är ändå rätt cool i verkligheten. På bild ser det dock rätt rörigt ut.

Nu tänkte jag bädda rent min säng, känns som att det skulle vara mysigt, sedan ska jag ta en dusch, göra latte, sätta en ansiktsmask och sedan skriva på filosofiarbetet. Wiho! Så vi alla hörs lite senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0