Kreativitet i massor

Känner mig så kreativ just nu, det är mycket jag vill göra. Sy en kjol som är midjehög, ganska kort, med tyll och något gulligt tyg över. Perfekt att ha till kavaj! Vill sticka, har en plan i huvudet precis hur jag vill att det ska se ut. Vill ta mig förbi typ pärlshoppen för att fixa fram lite material så man kan göra lite smycken, har en idé på hur jag ska fixa mina stövlar utan att förstöra de.

Ja ni förstår det finns mycket jag vill göra just nu, men vet ni vad jag istället ska göra? Jo skriva på mitt filosofiarbete om skönhetsoperationer. Det är ju nästan samma sak eller? Nej inte riktigt men kanske kan göra en deal. Jag sätter igång espressomaskinen, sedan tänker jag ut hur jag vill ha mitt kommande stickprojekt (alltså ritar upp en skiss, räknar maskor osv.), när espressomaskinen är varm fixar jag en latte, skriver lite på mitt arbete och när jag känner att jag faktiskt har kommit så pass långt att jag kan sluta så börjar jag sticka lite. Sounds PERFECT to me!

Här är lite grejer jag gjort och vissa grejer som inte kommit lägre än att vara idéer. Det där är endast de sakerna jag har kort på, det finns onändligt mycket mer och víssa är verkligen långt ifrån bra haha. Men man måste testa sig fram, hur ska man annars lära sig?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0