Måndagmorgon, det säger väl allt?

Känner mig riktigt sliten, har sån där huvudvärk som kommer lite då och då och när den väl kommer så vill man skrika till ungefär. Så det suger ganska rejält. Att duscha var till och med jobbigt imorse, det var för varmt (men vred jag ner för kallt), kändes knappt som man kunde andas bara för att det var så mycket ånga och allt var bara BLÄÄÄÄÄ. Åh inte kunde jag somna igår heller, var sjukt trött men låg vaken till tre :( stackars mig


Snodde mammas tunika idag, jag måste vara det som är ont med världen idag. Eller inte haha.

Nu har jag fått klaga lite så nu känns det mycket bättre! Det är så bra att ha er när man vill klaga för ni säger lixom inte emot haha. Föning av håret står närmast på dagens schema. Se yah later huns.
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, gud så fin klocka!

2010-02-24 @ 14:24:55
URL: http://marybeat.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så mycket! :)

2010-02-24 @ 14:26:51
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0