Min frånvaro beror på,.....

Jag var lite frånvarande hela dagen igår och i fredags kväll men så blir det när man inte är hemma. Hoppas ni överlevde ;) Spenderade hela dagen hos Robin igår och kom inte hem förens strax efter halv sex då jag bara snabbt duschade och gjorde mig iordning för att sedan åka till Issa. Alla tjejerna kom dit och det blev sen jätte rolig och helt flippad kväll som vanligt (Av någon anledning blir det alltid så). Vi gjorde middag och "tittade" på melodifestivalen, att säga att vi verkligen tittade är väl en överdrift då alla pratade konstant men äsch det är så det ska vara.

Tänkte faktiskt att HÄR skulle det vara prefekt att lägga upp en bild på oss alla, så jag tittade igenom alla bilder jag har överallt och självklart hittade jag INGEN med oss alla på. Så jag får återkomma med detta.

Nu ska jag fixa lite frukost, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0