MUUUUMS

Torsdag idag vilket betyder fredag imorgon. Har varit en rätt skön dag. Eftersom att vi redan är klara med vårt arbete på marknadsföringen så brukar vi mest sitta av tiden eller fixa lite småsaker. Så även denna lektion, vi pluggade islam/pratade/satt in bilder i arbetet. Historian var rätt intressant, då vi fick oss en snabbgenomgång av trettioåriga kriget, som han uttryckte sig "Nu ska jag försöka hinna gå igenom hela trettioåriga kriget på 20 minuter och se om jag lyckas". Det gjorde han kan jag säga. Religionen, ja då hade vi förhör/prov så man fick gå när man var klar. Kändes riktigt bra faktiskt.

Nu har jag precis "slängt" ihop scones och om ett tag kommer Emma förbi och fikar med mig. Jag och mamma åker ju nämligen till London på söndag morgon (en av mina födelsedagspresenter) så vi kommer knappt hinna träffas innan det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför bakar du aldrig till mig :(

Puss!

2010-02-25 @ 15:32:25
Postat av: Erika

Det finns nog kvar till dig med ;) Gjorde många hah :D

2010-02-25 @ 15:35:46
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: emmaaa

Mumsigt värre var det!! Kommer sakna dig min lilla cupcake! haha <3

2010-02-25 @ 17:38:50
Postat av: Erika

Kommer sakna dig med! Och hurrey för scones :D <3

2010-02-25 @ 17:47:00
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0