Nyfiken

Direkt när jag hadetittat klart på Bridget Jones dagbok igår så somnade jag. Blev väckt av och tillsagd att gå och lägga mig istället så det var precis det jag gjorde. Tänkte att jag kan ju kolla min mobil lite snabbt innan jag somnar om, som jag trott så fanns det några inkomna sms. I ett stod det "lalalalalal jag har en bra nyhet", men eftersom att jag var så off så tänkte jag inte mer på det utan svarade bara att jag skulle fortsätta sova men att han kunde berätta nyheten imorgon. Nu är jag vaken och EXTREMT nyfiken.. vad kan det vara? Smsade direkt när jag vaknade och skrev "God morgon!! Nu är jag vaken så berätta!!!" Men självklart har ja inte fått något svar ännu :/ Däremot måste jag ta mig till skolan nu för att prata lite om projektarbetet men det går nog fort.  Så vi hörs lite senare.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0