Ont i halsen :(


Ny dag, ny vecka, nya saker att göra. Ska röra mig mot skolan om tio minuter, har svenska C till 0930 och sedan psykologi från 1130-1300. Måste verkligen sätta igång och skriva ordentligt på mina arbeten idag, det svåraste är helt klart att börja för sedan brukar det rulla på rätt bra. Men en ordentlig början det är dagens projekt asså... Juste ikväll ska jag iväg på något möte med mamma, det är något sminkföretag som jag har förstått det rätt. Där skulle man få testa lite olika produkter smink, rengöring och liknande. Nej ska borsta tänderna så att jag är klar att gå sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: emmaaa

söt bild älskling <3 eller blondie ;D

2010-02-02 @ 12:47:15
Postat av: Erika

Om jag får välja själv tror jag att jag föredrar älskling :D:D:D <3

2010-02-02 @ 14:19:18
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0