Pluggar på

Sitter och skriver på historiaarbetet för fullt så egentligen har jag väl inget kul alls att berätta. Kände bara att jag behövde en lite paus, har suttit och skrivit konstant sedan jag kom hem för lite mer än en timme sedan och nog har jag fått ihop strax över en sida. Men det tar sin tid, speciellt eftersom jag inte har all fakta utan måste söka samtidigt. Gjorde ett glas, ett stort glas, oboy precis när jag satte mig och började skriva. Min plan var att jag skulle få en sockerkick och skriva på som f-n men det gick sådär, funkade ett tag men nu är jag bara ännu tröttare.

Ingen mysfakor alls när jag pluggar idag.

Nej nu ska jag bli klar med det här arbetet, Todelue!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0