Snart så, snart så

HEJ!

Ursäkta mig men jag sitter fast med mitt arbete, eller egentligen inte. På fredag ska det vara färdigt och redovisas men känner att det skulle vara skönt att vara klar med skrivdelen redan idag så att jag kan koncentrera mig på att förbereda redovisningen imorgon inför fredag. Ska jag vara helt ärligt är det inte jätte jobbigt att sitta och skriva på det här arbetet, det är endå ett ämne som är ganska intressant men det är svårt att hitta rätt vinkling på det och få med det man ska få med om deontologiska lalala och allt vad det är. Men jag kämpar på! Har fått på mig en riktigt mysig plugg"outfit" också så det gör inte direkt saken värre haha.

Hittade en tröja imorse som jag använde i 9.an, långärmad men lite vid sen knyter man den under "bysten" typ haha. Syns inte alls på bilden men. Till det rosa velourmjukisar. PERFEKT.

Ska återgå till skrivandet nu medan jag ändå är lite motiverad,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0