°°Snöbollskrig°°

Karlsson säger: (23.30.04)
inget nytt blogg inlägg:-O

erika säger: (23.31.24)
nu??

erika säger: (23.31.28)
vad ska jag skriva:P

Karlsson säger: (23.31.52)
haha nej men brukar alltid va nått kul:P skriv om snöbollskriget:D

Så det är väl det jag ska göra. Eftersom han hade träning och kom hit först vid tio så blev det bara en promenad tillsammans nu på kvällen, den promenaden slutade i ett snöbollskrig. Eller snöbollskrig är väl egentligen fel ord då det endast var lössnö ute. Det började med att han kastade snö i mitt ansikte, jag stod kvar där jag stod och såg ledsen ut så att han var tvungen att komma och ta bort all snö som han kastat på mig (man ska utnytja den taktiken så mycket man kan haha). Efter det gick båda runt och var på sin vakt hela tiden, man kan ju inte låta den andra vinna lixom, sådär höll det på ett tag innan jag tillslut lyckas kasta snö i hans ansikte och därmed vann hela snöbollskriget! Grattis till mig :D

Nu ska jag sova, för jag är heeeeeeeeelt slut!
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

haha turturduvor skulle jag kalla det ;D men det var bra att du vann, visa vem som bestämmer lixom haha! ^^

2010-02-02 @ 12:48:25
Postat av: Erika

awh haha ;);)

HAHA I'm the boss!!

2010-02-02 @ 14:19:58
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0