Snöstorm!

Jag förstår inte, igår var det sol ute och vi stod och "solade" vid busshållsplatsen. Idag är det snöstorm och man verkligen undviker att gå ut. Vill ha ett passande ord för detta, typ som humörsvängningar så det får bli... vädersvängning! Det är precis det, det är ute nu.


Sådär såg det ut när jag var på väg hem från skolan idag. Burr! Sms.ade robin och skrev att jag skulle försöka ta mig hem från bussen utan att bli helt snöig. När jag sedan berättade att det inte gick så bra så gick jag typ svaret "trodde du det skulle gå bra eller? haha". Och han har en poäng... haha, efter 10 meter såg jag ut som på översta bilden. Så när jag sedan var inne så var jag helt vit. Det var värt ett försök i alla fall!

Där ser ni mitt nya nagellack också, dock är det mycket rosare i verkligheten:)
Nu ska jag fortsätta plugga, PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, gillar nagellacket! :) jag hade världens tur och kom in med hampus typ 10 min innan det blev som värst! sen dess har jag inte lämnat huset.. ville inte ens gå ut till brevlådan utan de lämna jag åt pappa. snäll tjej

2010-02-03 @ 18:59:18
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh de e jätte gulligt :D fan vilken tur asså hahaha, jag va tvungen att gå ut mitt i de :( Va itne så kallt men usch så omysigt de va:P

2010-02-03 @ 19:14:40
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0