Torsdag, dagen innan fredag

Klockan är redan 15 fast det känns som den är kanske 12. Fick precis världens huvudvärk så jag halvligger här i sängen med datorn  på magen, sjukt skönt! Måste på något sätt ha lyckats stänga av min väckarklocka imorse för jag vaknade av mig själv kl 11. Som tur var hade vi ingen marknadsföring så nästa lektion började kl 12. Så jag gjorde mig snabbt iordning, kastade i mig frukost samtidigt som jag sminkade klart mig/kollade bussen och sedan sprang jag ner till busshållsplatsen. Väl framme inser jag att jag gick hemifrån tio minuter tidigare än jag behövde, plus att jag sprang hela vägen så jag fick sitta och vänta i tio minuter på bussen. Tror nästan aldrig jag gjort mig iordning sådär snabbt förr haha, 20 minuter lixom!

Åh jag vill ha sommar nu! Sol, värme, solbränna! Trött på snön och slasket nu... usch!

Ska vila lite nu och se om huvudvärken försvinner sen måste jag ta tag i redovisningen tills imorgon så att den blir i sin ordning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0