A gril's gotta do something

Så nu har jag sammanfattat allt jag ska kunna till imorgon på några A4. Ska skriva ut de och sen läsa igenom de, gång på gång på gång. Kul va!? Vet att ni är avundsjuka :P Just nu är jag verkligen jätte trött, måste röra lite på mig tror jag så jag inte somnar. Dock vet jag inte vad jag ska göra... har redan tömt och ställt in i diskmaskinen, torkat av spisen, och lagt knivarna som låg framme på bänken i rad.


Update: Nu har jag packat in maten också... får väl plugga lite till då kanske. Eller först ska jag läsa VR!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag läste VR igår :D vill ha en till tidning idag.. haha!

2010-02-03 @ 20:28:16
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRIL?

2010-02-03 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0