En perfekt kväll för sig själv!

Det är en trött Erika som skriver idag, vet inte riktigt varför jag är så trött men trött är jag i alla fall. Religionsförhöret är nu över och det kändes rätt bra så nu är det bara och vänta och se vad resultatet blir. Ikväll tänkte jag "belöna" mig med:

<3 Baka något

<3 En lång och varm dusch

<3 Hårinpackning och ansiktsmask

<3 Tända massor av ljus

<3 Titta på Bridget Jones dagbok

En riktig tjejkväll för sig själv alltså. Kanske ska be mamma eller pappa köpa någon god choklad istället, ÅH det var en bra idé!

Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Myspys erika :D vi borde ha en sånn riktigt tjejkväll nån gång ;D som vi hade förut, men lermask och grejjer! haha

2010-02-04 @ 17:15:06
Postat av: Erika

ÅH :D de va fett mysigt!

2010-02-04 @ 17:33:23
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0