Biotherm

Mitt rum är nu helt rent och städat, faktiskt hela huset, så nu är det bara jag som behöver göras ren. Lät rätt vidrigt det där men ni förstår nog att jag försökte vara lite fyndig.



Har glömt berätta om mitt misstag. Det hände någon dag efter att vi hade kommit hem från Mauritius. Jag skulle vara duktig och sätta lotion innan jag gick och la mig, vår gamla lotion var nästan slut (den till höger) så vi hade köpt en ny (den till vänster). Så när jag sitter och smörjer in min axlar så tycker jag att det är konstigt att den andra sjunker in utan blir helt vit. Läser därför på förpackningen och ser att det är showergel och inte lotion vi har köpt... WOHOOO! Förpackningarna ser exakt likadana ut förutom en text! Men men nu har vi en showergel som luktar väldigt gott så det är väl alltid något :)

Nu duschen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0