Frisörer


Är det bara jag som tycker det är väldigt mysigt/avslappnande att gå till frisören? Man sitter där och pratar, dricker te/kaffe och läser tidningar i några timmar samtidigt som någon tar hand om och fixar ditt hår åt dig. Jag går alltid till samma frisör, det är en vän till familjen som min pappa känt sedan han var liten. Det har faktiskt hänt att jag gått till andra frisörer några gånger när hon inte haft tid men det är inte något jag ofta gör längre. En gång slutade det nämligen med att de klippte av alldels för mycket av mitt hår och så hade jag ångest över det i någon vecka efteråt.

Iof så tycker jag ofta att det är så att man aldrig är riktigt nöjd med det nya håret förens efter några dagar. Då har man vant sig vid hur man ser ut helt. En av de få gånger jag verkligen varit RIKTIGT nöjd efteråt var när jag färgade håret mörkbrunt efter att jag hade varit blond väldigt länge. Åh det var så fint, helt brunt och glansigt, det var verkligen den där perfekta bruna färgen haha. Oj jag babblar... ska visa hur fint akvariet blev sen också vattnet måste bara bli lite klart först. Ha det underbart så länge allihopa,
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0