God morgon

Kl är 10.18 eller nej det är den inte för klockan på min dator går fel. Vi säger såhär istället, klockan på min dator är nu 10.18. VILL verkligen gå upp, hoppa in i duschen, borsta tänderna, göra en riktigt god frukost och sedan sätta mig och läsa bloggar och äta frukost. Ni vet bara känna den där känslan att man är helt ren och bara njuter... som en ny person.

Dock kommer jag inte längre än till att jag halvligger i sängen med datorn i knät och lyssnar lite på "efter tio med....". Det är han höjdhopparen Patrik Sjöberg där nu.

Nu skriver Robin att han ska gå och duscha, så jag tar mig i kragen och gör som honom, han föregår ju med gott exempel haha. Hörs snart igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0